| Autor |
Wiadomość |
|
|
# Wysłany: 11 Sty 2009 22:06
Witajcie. Trafiłam na to forum, bo jestem bardzo początkującym doradcą finansowym ... dostałam pracę w finamo. Wiele różnych opinii krąży na rynku o rzeczywistej atmosferze i warunkach zatrudnienia. Ja z tych, co dostałam jestem póki co zadowolona, ale może ktoś pracował w tej firmie i napomknie, jak to tutaj z perspektywy czasu działa? Z góry dziękuję!
|
liczba wypowiedzi: 4
od: 11 Sty 2009 21:59
|
|
|
# Wysłany: 13 Sty 2009 20:41
Wiesz, mój mąż i jego kuzyn - obaj pracowali w finamo. niespecjalnie w to wnikałam, ale warunki pracy i zarobku były korzystne dla nich. Duzo slyszalam o przelozonym, ze fajny, wyrozumialy i dba o pracowników. Pracowali krotko, bo zmienili zupelnie branze. Czasem cos tam slysze, jak wspominaja :) ...tyle, co wiem o tej firmie.
|
liczba wypowiedzi: 6
od: 12 Sty 2009 15:15
|
|
|
# Wysłany: 13 Sty 2009 22:44
Aha, dzięki, to dobrze słyszeć, ale czemu zmienili branżę, jak im tak dobrze tam było :) ? No ale rozumiem, może tak się zdarzyło. W sumie to prawda, ze wiele zależy od przełożonego, a nie samej firmy......
|
|
|
|
# Wysłany: 14 Sty 2009 17:08
zmienili, bo to zawsze marzyli o wlasnym powaznym biznesie - ...w branzy motorniczej:)) w kazdym razie mowili, ze nawet nadal maja z przelozonym kontakt, jakas kartka na swieta, mail, milo. To, co wiem, to, że w ich oddziale byly osoby mlode i ten przelozony, Marek chyba, nie jestem pewna, tez niewiele starszy od nich. Ale moze to specyfika jednego z wielu oddzialow?
|
|
|
|
# Wysłany: 15 Sty 2009 11:13
Co z zarządem Finamo ? Słyszałem, że niedawno wyrzucili cały stary zarząd. Jeśli to prawda to dlaczego skoro tam tak fajnie ?
|
liczba wypowiedzi: 15
od: 10 Mar 2008 21:50
|
|
|
# Wysłany: 20 Sty 2009 09:49
w sumie nie widać problemów w finamo bo przecież otwieraja się nowe placówki. Karola a ty jak sobie tam radzisz ,myślę że finamo pomaga początkującym:)
|
liczba wypowiedzi: 14
od: 14 Sty 2009 17:25
|
|
|
# Wysłany: 21 Sty 2009 20:46